Plánování a řízení projektu IS II.
Skratka predmetu : B201PLP2 2/1 z, Zk || 16/0 Zk
Denník :
SEM10 9.4.2012 :
- PREDNÁŠKA : DEITEL kap.31 – kód ATM v C#
- CVIČENIE :
- AGENDA :
- ÚLOHA :
- NABUDÚCE :
SEM9 2.4.2012 :
- PREDNÁŠKA : DEITEL kap.30 – analýza požiadaviek a UML ATM
- CVIČENIE : ukážka práce s Kinectom (projekt pre pána Fabriku)
- AGENDA :
- ÚLOHA :
- NABUDÚCE :
SEM8 26.3.2012 :
- PREDNÁŠKA : prešli sme kap. 11 (premenne parametre )a 12 (dedičnosť)
- CVIČENIE : k prejdeným kapitolám
- AGENDA : dohodoli sme že skúška prebehne v sobotu 5.5. o 10,00, ďalší termín je 9.5. streda o 9,00. Projekty treba poslať dopredu – potvrdím ich príjem
- ÚLOHA :
- NABUDÚCE :
SEM7 19.3.2012 :
- PREDNÁŠKA : dokončenie kap.10, príklady kartová hra príklad s využitím kolekcí a príklad na použitie polí (vydanie knihy pre Visual C# 2008 tento príklad nemá) FTP 0:/PREDMETY Leto 2012/PRP2/120319 Visual Sharp 2010 priklad 10. kap/
- CVIČENIE : bavíme sa o kinect-e – http://en.wikipedia.org/wiki/Kinect pripravím ukázžku projektu Kinect Cursor . Kinect je v Guinessovej knihe ako najlepšie predávaný výrobok z oblasti Consumer Electronics doteraz. Vývoj v oblasti predaja tabletov http://pocitace.sme.sk/c/6299615/vlani-sa-predalo-687-mil-tabletov-prekvapenim-je-kindle-fire.html . Vid napríklad http://en.wikipedia.org/wiki/Kindle_Fire
- AGENDA :
- ÚLOHA :
- NABUDÚCE :
SEM6 12.3.2012 :
- PREDNÁŠKA : pokračovanie kap. 8 (Hodnotové a referenčné typy), kap.9 Používame hodnotové a výčtové typy (výčty a štruktúry), kap.10(polia a kolekcie)
- CVIČENIE : k prednáške
- AGENDA :
- všetci sa povinne zahlásia na ŠVK – prihlášku a abstrakt pošlú pani Dobríkovej emailom viď FTP 0:/PREDMETY Leto 2012/AGENDA/120312 SVK BIVS AGENDA/
- ÚLOHA :
- PANČÍK : zoskenovať časť 10. kap. z vydania pre C sharp 2010 – ide o príklad kartovej hry na základe využitia polí
- študenti : poslať hotové projekty z kap. 9 a 10
- NABUDÚCE : dokončiť kap. 10 – prejsť obidva príklady t.j. kartová hra s využitím polí a kolekcií
SEM5 5.3.2012 :
- PREDNÁŠKA : kap.7 Vytváranie a správa tried, kap. 8 (Hodnotové a referenčné typy),
- CVIČENIE : cvičenia vo VS 2010
- AGENDA :
- ÚLOHA : doma dokončiť kap.8, zaslať všetky domáce úlohy t.j. chýbajúce projekty po kap.8
- NABUDÚCE : kap.9 (vytváranie hodnotových typov), kap.10 (Používame polia a kolekcie) , ukážka 1-2 zdrojové kódy z knihy Programujeme hry v jayzku Csharp
SEM4 27.2.2012 :
- PREDNÁŠKA : dokončenie kap.4 (príkaz switch), kap.5 (zložené priradenia a iteračné príkazy while,for a do), kap.6 (ošetrenie chýb a výnimiek)
- CVIČENIE : k prednáške
- AGENDA : –
- ÚLOHA : urobiť si cvičenia z kap.5 (for, do) a kap.6 (vyvolanie výnimiek) – zaslať emailom
- NABUDÚCE :kap.7 Vytváranie a správa tried, kap. 8 (Hodnotové a referenčné typy), kap.9 (vytváranie hodnotových typov), ukážka 1-2 zdrojové kódy z knihy Programujeme hry v jayzku Csharp
SEM3 20.2.2012 :
- PREDNÁŠKA : kap.2, 3 a 4
- CVIČENIE : kap.2, 3
- AGENDA : semestrálny projekt bude analýza a návrh aplikácie ATM terminálu podľa knihy DEITEL, kapitoly budú ešte špecifikované
- ÚLOHA :
- zaslať na juraj.pancik@bivs.sk zazipované s heslom (heslo : „sql“) samostatne vytvorené projekty – 1. projekt str.91 (použitie if) a 2. projekt str.96 (ppoužitie switch) (predmet emailu : PRP2_KAP4_Priezvisko_Meno, príloha emailu :PRP2_KAP4_Priezvisko_Meno.zip obsahuje dva adresáre )
- prečítať si kap.5 a urobiť samosttne cvičenia
- PANČÍK : zformuluje povinné súčasti semestrálneho projektu – porozmýšľať o spojení EA
- PANČÍK :kniha programujem hry v jazyce Csharp
- NABUDÚCE : zopakujeme kap.5 a prejdeme kap.6 (Výnimky) a kap.7 (Objekty a triedy)
SEM2 14.2.x.2012 :
- PREDNÁŠKA : SHARP, 2010, kap.1 : Vytvorenie grafickej aplikácie vo Visual Studio 2010 (str.42)
- CVIČENIE : –
- AGENDA : –
- ÚLOHA :
- zaslať na juraj.pancik@bivs.sk zazipované samostatne vytvorené projekty – konzolová aplikácia a grafická aplikácia (predmet emailu : PRP2_KAP1_Priezvisko_Meno, príloha emailu :PRP2_KAP1_Priezvisko_Meno.zip obsahuje dva adresáre )
- prečítať si SHARP kap.2 a urobiť si cvičenia – netreba ich posielať
- NABUDÚCE : SHARP, kap.2 a kap.3
SEM1 7.2.2012 :
-
PREDNÁŠKA : venujeme sa BC prácam
-
CVIČENIE : SHAR, 2010, kap.1 : Vytvorenie konzolovej aplikácie vo Visual Studio 2010
-
AGENDA : podmienky ukončenia predmetu, literatúra
-
ÚLOHA : –
-
NABUDÚCE : –
Podmienky ukončenia predmetu :
- 1.Zápočet : priebežne treba zaslať všetky domáce úlohy špecifikované v denníku (ide o vypracované riešenia z jednotlivých kapitol knihy SHARP)
- 2. Skúška : semestrálny projekt a ústne doskúšanie v podobe vysvetlenia otázok skúšajúceho k projektu (typy otázok budú známe dopredu), treba dodať vypracovaný štruktúrovaný text s názvom „Semestrálny projekt z predmetu PLP2„, (word) a softvérový projekt vo Visual Studio 2010 (zdrojový kód musí byť komentovaný v SK, aplikácia musí byť lokalizovaná v SK ). Štruktúra dokumentu bude známa (vzor viď. práca L.KOCÁKOVÁ : FTP : /PREDMETY Leto 2012/PRP2/AGENDA/). Pôjde o prípadovú štúdiu ATM terminálu z knihy DEITEL (kap.30,31)
Literatúra a informačné zdroje :
- 1. kniha SHARP,J. : MS Visual C sharp 2010, krok za krokom, FTP: KNIHA SHARP Visual C 2008 krok za krokem 2008\
- 2. kniha DEITEL : C Sharp for programmers, FTP : PANCIK_AR1112\KNIHY\120214 DEITEL C SHARP FOR PROGRAMMERS\